Kitap Kurdu

Daha yaz gelmeden güneşten elleri, ensesi, yüzü yandı Tonguç'un. Banyo yaparken özellikle elleri kapkara görünüyor. Güneşe de bakamıyor beyimiz ne yapsın, açık renk gözün güneşte çektiği çileyi en iyi bilirim.
Ve karşınızda kısık gözlü Tonguç :)

Pazartesi günü okuldan öğretmen arkadaşlarım geldi bize.Etrafta çocuklar- bebekler-teyzeler çok eğlendi bolca show yaptı :)

Bir yere çıkamayınca bende netten kitap siparişi verdim iyi de oldu. Tonguç dünden beri okumaya okutmaya doyamıyor kitaplarını. "hadi anneeee tipat okuu" diye mızıldanıyor ben oyalandıkça. Çaresiz tekrar tekrar okuyup anlatıyorum:) Okuması daim olur inşallah..

Bunlarda kitaplarımızdan bazıları..

Öğrenme Stilleri, tüm anne baba ve öğretmen arkadaşlarıma okumaları için şiddetle tavsiye edeceğim bir kitap. Ben çok istifade ettim, umarım okuyanlar çoğaldıkça herkes istifade eder.

Okumak, anlamak ve uygulamak dileğiyle..

0 yorum: