Büyüyor/uz..

Türk Telekomun hizmet aşkı ve üstün çalışma performansı sonucunda internet bağlantımız son 16 gündür malesef yoktu. 1 dk. çözülebilen bir meseleyi nasılda büyük bir maharetle 16 güne sığdırdılar hayret !

Neyse.. sinirlerim hazır pamuk şekeri kıvamındayken tekrar hatırlayıp kendimi bir daha yormıyayım. Dünden beri internetimiz var çok şükür.

13 Mart doğum günümdü ve Baba Tonguç'la bir kaçamak yapıp bir kaç saatliğine de olsa bakırköye kaçıp başbaşa biraz gezdik, biraz eğlendik, biraz dertleştik. Havamız değişti iyi oldu. Akşamda eve giderken pasta aldık sırf Tonguç mum üflesin diye :) üfledik üfledik zor da olsa yemeyi başardık sonunda :) Baba Tonguç'un muhteşem doğum günü hediyesi ise 30. yaşımın en güzel hatırası oldu. Bakmaya kıyamıyorum Teşekkür ederim Baba Tonguç :)

Büyüyen bir ben değilim elbet. Tonguç da tam 2,5 yaşına girdi.

Uyku : nispeten düzeldi. Artık gece sadece 1 kez uyanıyor. Şansım varsa sabaha kadar uyuduğu da oluyor. ama öğle uykusu kesinlikle yok.

Yemek : alışkanlıklarına o kadar bağlı ki farklı bir şeyi yedirmek mümkün olmadığı gibi yediklerinden de vazgeçmeye başladı. Son 1-2 aydır her sabah yediği yumurtayı bile yemek istemiyor ama yine de bir şekilde yediriyoruz. Peynir de yemediği için yumurtanın içine lor koyuyoruz ve tereyağıyla pişiriyoruz. Sürekli çikolata ekmek yemek istiyor :( vermeyince ağlıyor. Ne yedireceğimizi şaşırdık. Aslında Yiyor yemesine de ama hep aynı şeyleri. Ben yine bir ihtilal yapıp duruma el koymak istiyorum amaaaa ......

Fiziksel Gelişim : Boyu posu kilosu maşallah gayet iyi. Tam ölçülerini bilmiyorum ama yaşıtlarıyla kıyasladığımda anlayabiliyorum. Görenler de maşallah diyor. Yemeden böyleyse yese nasıl olur diye de ekliyorlar :)

Sözel-Sosyal Gelişim : Dili kullanmadaki ustalıkları da gayet güzel özellikle her yere tükürük saçarken :))) malesef tükürme huyu bir başlası pir başladı vazgeçiremiyoruz. Ağzında baloncuklar yapıp sonra da heryere bulaştırıyor :(

Konuşması gayet kibar ve anlaşılır ama canı istemiyorsa tüm kelimeleri bir güzel ağzının içince yuvarlayıp yutuyor. İlerde hitabetinin iyi olacağını düşünüyoruz.

Arkadaşlarıyla parkta oynarken onlara adını söylemiyor inatla neden bilmiyorum. parka götürdüğü top oyuncak vs. ne varsa kesinlikle kimseye vermek istemiyor ama kendisi bir güzel kimde ne görürse almak için elinden gelen gayreti gösteriyor.

Yanında herhangi bir arkadaşının olması (onunla oynasa da oynamasa da) onu müthiş mutlu ediyor arkadaşından ayrılmak istemiyor.

Oyun- Eğlence : hava koşullarına bağlı olarak parka gitmekten büyük keyif alıyor. nerdeyse eve hiç gelmek istemiyor. evde resim yapmaktan hiç bıkmadan anneye kitap okutturmaktan, makasla bişeyler kesip yapıştırmaktan, odada kimse yokken üstündekileri çıkarmaktan, sulu boya yapmaktan,hamur oynamaktan çok hoşlanıyor. dedesinin okuduğu gazetedeki harfleri ya da sayıları söylemeyi seviyor. dokunmayı ve gıdıklanmayı seviyor. (eğer beraber uyuyorsak elleriyle tüm yüzümü sabaha kadar yokluyor.) Çadır yapmaktan çadırda oynamaktan hoşlanıyor son zamanlarda koltukları birleştirip bir battaniyeyle çadır yapıyoruz ona. sanırım çadır almanın zamanı geldi.

aklıma gelenler bunlar. daha ayrıntılı bir yazı planlamıştım ama bağlantının olmaması hevesimi kırdı şimdiyse düşündüklerimi hatırlamıyorum bile. Hamilelik işte böyle beni benden alıyor. unutkan biri olup çıkıyorum :((

Karnımdaki minik ise büyümeye devam ediyor. Kısmetse haftaya dr. kontrolüm var ve bir aksilik olmazsa cinsiyeti de belli olacak. Heyecanla bekliyoruz :) Okulda herkes kız olmasını ümit ettikleri için mi bilmiyorum ama kız olacak diye ısrar ediyor :) bakalım haklı çıkacaklar mı?

Rabbim! sen kim iyilik düşünürse ona 40 kat fazlasını ver, kim de kötülük düşünürse onu, o yoldan menedip doğru yolu ona göster... AMİN

2 yorum:

  1. gül Says:

    önce senin doğumgününü kutlar en kısa zamanda baba tonguçun hediyesini biz de görmek isteriz
    tonguç büyüyor da biz artık kardeşini de merak ediyoruz :))
    doktora gidince yaz olur mu?

  2. Bir Melek Geliyor Says:

    canım benim ne kadar büyümüş annesi tam ısırmalık olmuş yaaaa..nice sağlıklı seneler ayçacığım.gülün dediği gibi diğer bebişden de haber bekliyoruz.birhosseda