Tonguç'tan Bayram Manzaraları :)
Tonguç'un bayramlıkları Dedesinin özel Zevki ve Süprizi.. Onun için bu kadar çok yakıştılar :)



O kadar hastaydık ki çok şükür bu gün biraz kendimize gelir gibi olduk. Ne gece uyuduk ne de gündüz. Allah'tan Tonguç çabuk atlattı ama Baba Tonguç ve ben çok ağır bir kaç gün geçirdik.

Bayram hediyesi bir balon yetiyor oğluma. Bu balonla nasıl da mutluluk gülücükleri attı bize onu öyle görmek gerçekten çok güzel.

Evde hiç durmadan hareket ettiğini söylemiş miydim?

Bu da yeni oyuncaklarından. Hiç durmadan meee leyen bir koyun çıngırağı gibi baş şişirmek için bire bir :) Baba Tonguç kimse görmeden, oyuncağı ortadan kaybetmek için fırsat kolluyor :)


Atlantis'i keşfe çıktık.
Oyun makinelerinin sesleri ve renklerin albenileri Tonguç'u da mest etti.
Burası oyun Cenneti ama bebekler için çok kalabalık.


Tonguç'a yeni aldığımız Oyuncak Kutusu. Ama o görüldüğü üzere farklı amaçlar için de kullanabilirliğini test ediyor.


Allah'ım! Bize verdiğin bütün güzel nimetlerden kardeşlerime de ver. Onları kazadan, kötülükten, hastalıktan koru...

4 yorum:

  1. Kremali'nin annesi Says:

    Ayca'cim, bayram cicileri cok ama cok yakismis Tonguc'a! Oldugundan cok daha buyuk bir cocuk havasi vermis masaallah:)

    Ozgurlugun tadini cikarma ve kesfetme duygulari tavan yamis durumda su siralarda. Bizim ev sanki fil girmis zuccaciye dukkani gibi. Derli toplu bir evde yasamayi ozledim inan. Misafir bile agirlayamiyorum evin daginikligindan:( Allah bu donemleri kolayca atlatmayi nasip etsin sana da bana da.

    Sevgiler,
    Ayse Sule

  2. YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) Says:

    Cümlemize Ayşe Şule cümlemize. Hepimiz aynı durumları yaşyoruz.

    Ayça,
    Çok yakışıklı olmuş bu delikanlı ayrıca çok büyümüş. Bebeklkten çıkmaya başladılar ya hem üzülüyorum hem seviniyorum. Bebeklikleri çok güzel ya bu yavruların doyamıyorum.

    Ayrıca geçmiş olsun canım, havalar çok değişken. Böyle olunca da hastalıklara yakalanma riskimiz de artıyor.

    Yakışıklı delikanlıyı öpüyorum yanaklarından.

  3. gül Says:

    yakışıklı tonguç yakmış gene piyasayı
    atlantis'te gözleri hem bayram etmiştir hem de o kadar çok uyarandan yorulmuştur fıstığımın
    maşallah maşallah hareketli olsun da pısırık olmasın benim oğlum

  4. senem Says:

    Tonguc gozumuzun onunde nasil da buyudu Aycacim, inanamiyorum... Bayagi bayagi yuruyor... en kisa zamanda goruselim de soyle guzelce bir minciklayalim kucuk adami... cok op benim icin.