Hastane Anılarımız

Tonguç'un ilk banyosu (hastanede). O an ameliyatım devam ettiği için ben göremedim. Resimlerini sonradan görmek kısmet oldu. İyi ki çektirmişiz..
Hamileliğim süresince doğum fotografçısı araştırıp durdum. Bebeğimin ilk anlarının fotograflarının olmasını çok istiyordum. Baba Tonguç çekerdi normalde de, o telaşede fırsat olur mu olmaz mı emin olamadım. Doğum fotografçılarının fiyatı minumum 500TL den başlıyor ve sizin arzunuza göre fiyat daha da yükseliyor. Benim istediğim paket 850 civarıydı. Çok şükür gerek kalmadı. Doğum yaptığımız hastanede böyle bir uygulama zaten varmış. Kamera ya da fotograf makinenizi doğumhanede görevli kişiye verdiğinizde o sizin için çekim yapıyor. Biz sadece bahşiş vermiştik, onun dışında para istemediler ..
Doğum gibi benim için çok özel bir an var ki, o da oğlumu gördüğüm ilk an. Bunun da fotografı var. Baktıkça o anı tekrar yaşıyorum. Bu çok özel anların fotograflarının olması muhteşem bir şey :)


Bu resimde 2.günümüzden. Tonguç bütün gece Babasının kucağında uyudu. O ilk sıcaklığı hala duyuyor olmalı ki, babasının kucağında gıkı çıkmıyor, mutlu mutlu yaslanıyor omzuna..



Bu da yine 2.günümüzden. Mis kokulu yavrum kucağımda uyurken. Ne çabuk geçiyor zaman, daha dün gibi :)

0 yorum: