Bu gün anneannemiz gitti :( güle güle git anneanne bir daha gel seni çok seviyoruz..

Tonguç dün gece çok sık uyandı, emdikten sonra da uyumadı. Bizi de uyutmadı.
Sabahın 5 inde babasını özleyen Tonguç, babayla muhabbetlere dalınca Baba Tonguç da işe uykusuz gitmek zorunda kaldı. Tonguç "aguuuu agııyyyy aaooooo.." diye diye bitiremedi sözlerini babasına.
Çocuklar için her ne kadar anne vazgeçilmez olsa da bir babanın yerini hiç bir şey dolduramaz bence. Babalar söyledikleriyle değil yaptıklarıyla çocuklarının gelecekteki modeli oluyorlar. O yüzden Tonguç'un her fırsatta babasıyla vakit geçirmesi, onunla oyunlar oynaması, konuşması için çaba sarfediyorum. Allah eksikliğini göstermesin hiç bir çocuğa..

Ben çocukken babamla sık sık beraber olurduk, gezerdik, herşeyden konuşurduk. Bize vakit ayırmasını bilirdi, koca adammışız gibi en ufak bir şeyde hepimizin fikrini mutlaka sorar,danışırdı. Onun yanında huzur duyardım, sevildiğimi, önemsendiğimi bilirdim. Öyle ince bir dille söylerdi ki sözlerini incitmez utandırmazdı. Hem sözleriyle hem gözleriyle konuşurdu.. Babamı burda anlatmaya kalksam anlatamam, kelimeler cümle olmaya yetmez sanıyorum. İçimde sevgisi, onu çok seviyorum.
Dilerim Tonguç ve Baba Tonguç da birbirlerini böyle sever, sayar ve hiç ayrılmazlar.


Ohh ohhh şıkıdım şıkıdım.
Yaşasın kumanda bende artık! Hangi kanalda reklam var acaba :)


Bu tatlı tebessüme bakarken, O'nu bize verene bir kez daha hayran kalıyorum.



Gülümün gülüşü, bahar çiçekleri gibidir..

Rabbim gülen yüzünü hep güldürsün, hiç soldurmasın..

İçine sığmayan mutluluk, sana yakın olan herkesi sarsın, sarmalasın..


Cennetten bir parçasın Bebeğim.. Maşallah

Varlığın için, sağlığın için, bize tattırdığın bu güzel gülücükler için Her şeyin Sahibine Şükürler Olsun..

2 yorum:

  1. muko Says:

    Baba sevgisi konusunda çok haklısın,benimde babam senin anlattığın gibidir hiç küçüksünüz deyip bir kenara atılmadık 6 kardeş olduğumuz halde hepimizle ayrı ayrı ilgilenmesini sevgisini göstermesini bilmiştir.
    Rabbim nazarlardan korusunn çok tatlı maşalalh tonguç..

  2. Bir Hoş Seda imiş... Says:

    Resimlerin altında şükür mesajların yorumların beni çok etkiledi sevgili annecik.Herşeyin yaradana ait olduğunu bilip şükretmek herkeze mahsus değil biliyorsun.Maşallah elhamdülillah annemize:)